אקדח עיסוי - הפתרון הקל לכאבי גב?

דף הבית » אקדח עיסוי- הפתרון לכאבי גב?

מי מאיתנו לא אוהב עיסוי או מסאז' טוב בחופשה, בסוף יום, בעצם בכל מצב אפשרי. רק חבל שאי אפשר ללכת כל יום למסאז'יסט מסיבות שונות הקשורות בזמן, כסף ונגישות. המצאה בדמוי אקדח עיסוי תוכל לעזור ולפתור מצב שכזה בצורה פשוטה בכל מקום שתרצו. על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

תוכן עניינים:

למה טוב עיסוי?

כשנמצאים בתקופה לחוצה הגוף עלול להרגיש זאת ולהיתפס בעצמו. כשיושבים יותר מידי במשרד או על הכורסה מול הטלוויזיה, כעושים פעילות פיזית מאומצת, אימון כושר רציני, טיול למטיבי לכת בטבע ואף פעילויות פשוטות של היום יום, הגב עלול להיתפס ותחושה לא נעימה כלל. לכן, אחד הפתרונות להתמודד עם מצב כזה, הוא עיסוי של הגב על מנת לשחרר אותו.

יתרה מכך, עיסוי טוב יכול לסייע בבעיות רפואיות שונות הקשורות לגוף כמו דלקות, כאבים כרוניים, שיקום והתמודדות עם פגיעות ופציעות, לעזור להתמודד עם מגבלות שונות בנועה, בעיות אורתופדיות ועוד. עיסוי יכול לתרום גם לאישה בהיריון וכן למצבים שונים של הגוף. עם כן, נראה כי עיסוי תורם למערכת הגופנית לא רק כדי לשחרר שריר תפוס אלא מעבר לכך לבריאותו ולחוזקו.

עיסוי בכל מקום בעולם

נכון, כיף ללכת לפינוק בספא או אצל מעסה פרטית בזמן חופשה או סתם באירוע מיוחד. אך לפעמים רוצים מעבר ומה לעשות לא תמיד ניתן לקבוע עיסוי אצל איש מקצועי ולפעמים בא לכם פשוט שהעיסוי יגיע את הבית ויישאר שם. לצורך זה הומצא אקדח עיסוי שמאפשר לכם להרגיש את החוויה של העיסוי בצורה קצת אחרת אבל עדיין טובה ואיכותית.


אקדח עיסוי תורם גם במצבים של שריר תפוס והרגעת השרירים וגם סתם לפינוק ביום יום. לרוב הוא אלחוטי ולכן ניתן לאחר הטענה שלו, לקחת אותו לכל מקום שתרצו ולהשתמש בו בצורה נגישה ופשוטה.

איך זה עובד?

באופן כללי יש מספר סוגים של אקדחי עיסוי, אך דרך הפעולה שלהם יחסית דומה. כאשר יש אקדחים שמגיעים עם מספר ראשי עיסוי ויש כאלה שלא. ניתן לכוון את העוצמה שתרצו. לדוגמא תוכלו לקבל במוצר שלושה ראשי עיסוי, האחד עגול שמתאים לאזורים כמו הזרועות והגב, השני בצורה של חרוט שמתאים לאזורים קטנים כמו כף הרגל והשלישי בצורת האות U שמתאים לשרירי אחרים.

ניתן להשתמש באקדח לפני פעילות וגם לאחריה והוא מעולה לאנשים מתאמנים. המטרה שלו לפני האימון לחמם את השרירים ולאחריו, בכדי לשחרר אותם וליצור הרגעה. ההפעלה שלו מאד פשוטה וקורת באמצעות כפתור אחד.

כמה זה יעלה לכם?

מחיר של אקדח עיסוי קשור לחברה המייצרת, לגודל שלו, ליכולות שלו ועוד. כאשר המחירים נעים בין 100 שקלים למעל 300 שקלים. בדגמים של 100-200 שקלים למרות המחיר הנמוך יחסית, תוכלו למצוא אקדח עיסוי מיני, אקדח עם 4 אפשרויות וראשים מתחלפים ואף 6 מהירויות שונות.


אם תחליטו להשקיע יותר ולקנות אקדח עיסוי במחיר של 300 שקלים ומעלה, תוכלו למצוא יותר אופציות של אקדחי עיסוי שונים. כך או כך כדי לנסות להשוות בין המוצרים וכן לחפש המלצות על כל אחד מהם.

בסיכומו של דבר

אקדח עיסוי הוא מכשיר מצוין שיכול לספק לכם את החוויה של עיסוי, אותה אי אפשר לקבל בכל זמן נתון. העיסוי יכול להועיל לשרירים תפוסים וכן לבעיות בריאותיות ולתרום למערכת הגופנית שלכם. אקדחי העיסוי הם פשוטים להפעלה, נגישים ואפשר לקחת אותם לכל מקום כיוון והם מוצר אלחוטי. המחירים נעים בין 100 שקלים ועד ליותר מ- 300 שקלים, תלוי בסוג ובמה שהוא מציע.

מידע מקצועי נוסף