כרית חימום לגב

דף הבית » כרית חימום לגב

הגב הוא חלק משמעותי בגופינו ויש לו תפקידים חשובים ביציבה שלנו ובתפקוד השוטף של כל אחד. בשל כך הוא נוטה להיות תפוס, כואב ומלא בעומס, במיוחד אם לא מטפלים בו כראוי. אם יש לכם איזושהי בעיה בגב כדאי שתבינו את השורש ותטפלו בהתאם. לעיתים הדרכים לטיפול הן פשוטות ודורשות זמן – פיזיותרפיה, מתיחות, חיזוק ועוד. אחת הדרכים הנפוצות לאחרונה היא שימוש בכרית לחימום הגב. נשמע לכם מוזר? לחום יש סגולות רפואיות רבות. כולנו יודעים כמה כיף להתפנק באמבטיה או עם בקבוק חם במיטה או עם כוס תה בחורף. אז גם הגב צריך שתחממו אותו קצת ותדאגו לו – ועכשיו תוכלו להשתמש בכרית לשם כך!

תוכן עניינים:

איך הכרית נראית?

הכרית בנויה כמו חגורה שניתן להניח על הגב עם רצועות סקוטצ' מתאימות. החגורה עשויה מבד שבתוכו זרעי פשתן והיא כמו כרית רכה שמונחת על הגב. את החגורה ניתן להקטין ולהגדיל לפי הצורך כמובן וכך השימוש בכרית יכול להתאים לכולם. יש מגוון צבעים לכרית וכל אחד יכול לבחור את הצבע שמתאים לו ושהוא אוהב.

כרית חימום לכאבי גב

איך משתמשים בכרית?

את הכרית יש לחמם במיקרו לפני שמניחים על הגב. הכרית מתחממת ונשארת חמה לאורך זמן. חשוב לא לחמם יותר מ- 2 דקות כיוון שזה לא טוב לכרית ולא תוכלו להשתמש בה שוב אם תעשו זאת. פחות משתי דקות זה לגמרי מספיק לחימום, אפילו מומלץ פחות מדקה. לאחר שחיממתם בדקו שהכרית לא חמה מדי כדי שלא תקבלו כוויה, ואם היא לא חמה מדי הניחו על הגב. שימו אותה עליכם לפחות לרבע שעה כדי להקל על הכאב ותראו שיפור ניכר.

מתי תשתמשו בכרית?

  1. אם סתם כואב לכם בגב גם אם זה לא משהו שחוזר על עצמו. החום מאוד מרגיע ומקל על הכאב.
  2. אם יש לכם בעיה מוגדרת בגב ואתם בדרך לניתוח או עושים פיזיותרפיה – השתמשו בכרית וזה יעזור להקל על הכאב ויסייע לריפוי.
  3. אם בא לכם להתפנק עם משהו חם זה גם אופציה להשתמש בכרית.
  4. כאבי מחזור – ניתן להניח את הכרית על הבטן ולהקל על כאבי המחזור. החום עוזר לזרימת הדם וממהר אותה ובכך מעביר את הכאב מהר יותר.
  5. היריון – בזמן ההיריון יש הרבה כאבים במקומות שונים. הכרית מותאמת לטיפול בזה, אך חשוב שתשימו לב שהכרית לא חמה מדי כי זה אסור לזמן ההיריון. 
  6. כאבי גב תחתון – זה השימוש הנפוץ ביותר כיוון שאלה כאבים שכיחים באוכלוסייה. אם יש לכם כאבים כאלה זה טיפול מעולה.

איפה קונים?

כיום ניתן לרכוש הכל באופן דיגיטלי כפי שאתם יודעים אז אין סיבה להגיע לחנות כי כאמור אין צורך למדוד את הכרית – היא משתנה לפי הגודל שאתם צריכים. הזמינו כאן כי זה קל יותר, זול יותר, יעיל יותר ונוח יותר – אז למה אתם מחכים? היכנסו להזמין כרית חמה לגב שתעזור לכם להרגיש טוב יותר. יש כבר אלפי רוכשים דיגיטליים לכרית הזאת שנהנים מאורח חיים נוח יותר ובריא יותר. הכרית מאוד פופולרית, המיוחד בזכות הטיפול הטבעי שהיא מעניקה שלא כולל שימוש בתרופה. חשבו על זה – עדיף להשתמש בכרית מאשר לקחת אקמול או משכך כאבים.

סיכום

כרית חימום לגב היא פריט רפואי וטיפולי שמתאים לכל אחד. היא הפכה לפופולרית בשל היעילות שלה והטבעיות שלה. אז מהרו לרכוש את הכרית באינטרנט או בכל מקום שנוח לכם ותקלו על הכאב.

מידע מקצועי נוסף