מיטות נוער אורטופדיות

דף הבית » מיטות נוער אורטופדיות

הילדים שלנו הולכים וגדלים עם השנים ואנו מוצאים את עצמנו רוכשים בעבורם מיטות לאורך השנים, שהולכות ומשתנות בהתאם להם, מאז היו תינוקות ושכבו לישון במיטת תינוק קטנטונת עטופה בבדים רכים ודובונים ועד היום בו הפכו לבני עשרה מתבגרים עם רצונות וצרכים משלהם אליהם אנו צריכים לתת את הדעת כאשר אנו יוצאים איתם לרכוש מיטה חדשה.

תוכן עניינים:

לאילו גילאים מתאימות מיטות נוער?

מיטות נוער אמורות להתאים לבני הנוער המתבגרים. הן מעוצבות בהתאם לרוח והאופי שלהם, דגמים צבעוניים, ססגוניים וכדומה. אך לא רק להם מתאימה מיטת הנוער, ניתן לרכוש מיטות נוער אורטופדיות גם לחדרי אירוח, או לפינות משפחה בבית שכן ניתן לא רק לישון במיטות אלו אלא גם לשבת בנוחות ולצפות בטלוויזיה יחד עם בני המשפחה או חברים.

מיטות נוער אורטופדיות

תאמינו או לא, אבל המיטה היא הרהיט המרכזי בחדרם של המתבגרים שלכם, זהו מרכז הפעילות שלהם, על המיטה הם נמצאים מרבית שעות היום, בין אם לבד ובין אם מארחים חברים עליה רובצים כולם יחד ולכן הם מייחסים חשיבות גדולה מאוד לעיצוב המיטה, צבעים ודוגמאות, גם כאלו שיתאימו לסגנון העיצובי של החדר. כל זה עליהם. עליכם ההורים מוטלת האחריות לרכוש עבור מיטה עם מזרון אורטופדי אשר יעניק לגופם תמיכה מלאה לאורך כל הגוף מכפות הרגליים ועד הגב, הצוואר והראש.

על מנת לבחור את המיטה המתאימה למתבגר שלכם יש לקחת בחשבון את גובהו והאם מעוניין באירוח חברים, שכן לאלו יש הלשכות קריטיות על גודל המיטה (רוחב בין 80-120 ס"מ ואורך 190 -200 ס"מ), בנוסף, ישנם דגמי מיטות נוער אורטופדיות המגיעים עם ראש / מזרן מתכווננים בעזרת מגנון חשמלי/ הידראולי.

מה מחירן של מיטות נוער אורטופדיות?

אמנם בעבר מחירן של מיטות נוער לא היה זול, כיום, ניתן לרכוש מיטות אורטופדיות בטווח מחירים שמתאים לכל כיס, גם אם אתם זקוקים ליותר ממיטה אחת. אם תשוטטו ברשת, תוכלו למצוא חברות רבות המציעות מיטות נוער אורטופדיות בדגמים ועיצובים שונים וכמובן במחירים אטרקטיביים ושווים אך חשוב מאוד לוודא מה אתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים כאשר אחד הדברים החשובים ביותר הוא עניין האחריות על המיטה. כל חברה מעניקה תקופת אחריות שונה – טרם הרכישה שאתם מבצעים – תבדקו מהי תקופת האחריות של החברה.

סוגים של מיטות נוער אורטופדיות

בשוק ישנם כמה דגמים ואת הבחירה הסופית יעשו המתבגרים שלכם, אבל אתם תהיו אלו שיוודאו כי המזרון של המיטה, הוא מזרון איכותי וטוב. נתחיל ממיטה סטנדרטית עם מסגרת וראש מיטה (לא חייב) שניצבת על רגליים ועליה מונח המזרן, לעומתה יש מיטה מובנית עם המזרן, אותה ניתן לכוון לפי מנח הישיבה/ שכיבה שרוצים. אחד מהפרמטרים החשובים במיטת נוער הוא עניין האחסון – מגירות אחסון או ארגז מצעים, מה שמתאים להם ותלוי הקשר בפריטים אותם מעוניינים לאחסן.

מידע מקצועי נוסף