קליניקה להשכרה למטפלים במגע

דף הבית » קליניקה להשכרה למטפלים במגע

אנשי מקצוע המטפלים בתחום הגב, כמו כירופרקטים, מטפלים בדיקור סיני, אוסטאופתיה, שיאצו ועוד, יודעים עד כמה קשה מאוד למלא את יומן הטיפולים בתחומים האלה, והם לא תמיד מוצאים את עצמם עובדים מתשע עד חמש בקבלת מטופלים. אז אם אתם נמצאים בתחום הטיפולים האלה, הגיע הזמן שתשמעו על האפשרות של חדר טיפול להשכרה, שיענה לכם על הצרכים המקצועיים והכלכליים.

תוכן עניינים:

מה הוא חדר טיפול להשכרה?

מדובר ברעיון חדשני שהוא בעצם קליניקה להשכרה, שמאפשרת לכם לשריין את החדר המתאים לכם, בזמן מסוים שבו יש לכם את המטופל. ההשכרה פועלת בשיטת קליניקה לפי שעות, כאשר זמן השימוש בחדר סובב סביב 60 דקות לטיפול, וכמובן שאפשר לשריין את החדר למשך זמן ארוך יותר בהתאם לסוג הטיפול שאתם מציעים.

איפה הכי כדאי להקים קליניקה כזאת?

במידה ותחפשו קליניקה להשכרה במרכז, אתם ישר תכניסו את עצמכם לתחרות עם עוד המון מטפלים באזור. מה שאומר שכמות הלקוחות שלכם תרד משמעותית, מהסיבה שכלל המטופלים מתחלקים בין המון מטפלים שיש במרכז. אך לעומת זאת קליניקה להשכרה בשפלה, יכולה להזרים אליכם טווח רחב יותר של לקוחות, שכן, אין כמות גדולה של מטפלים במגע בשפלה כמו זו שיש במרכז. קחו בחשבון שקליניקה להשכרה ברחובות, היא רעיון מעולה מכיוון שהעיר הזו מהווה מרכז להמון ערים שכנות כמו ראשון לציון, רמלה, לוד, גדרה, נס ציונה ועוד. אז אם המטרה שלכם היא לרכוש קהל לקוחות רחב יותר, כדאי שתשנו כיוון מהמרכז.

למי מתאים להשתמש בקליניקה להשכרה?

קליניקה להשכרה נועדה בשביל מטפלים שלא מעוניינים לשאת בכאב הראש של תחזוקת עסק משלהם, מה שכולל לרוב שיפוץ המתחם, שכירות, ארנונה, תשלומי חשבונות, תחזוקה של המקום, ניקיון ועוד. העבודה הרבה שמתלווה להחזקת עסק, יכול להגיע למצב שהיא תמנע ממכם לפנות זמן לדברים אחרים, כמו קבלת מטופלים או זמן אישי. ולכן קליניקה להשכרה לפי שעות יכולה לפתור לכם את זה.


בנוסף בעבור אנשים שלא עובדים כל היום בתחום, זה לא משתלם להחזיק עסק משלהם ולשלם את ההוצאות הכבדות הללו. לכן קליניקה להשכרה היא פתרון משתלם שמאפשר לכם לשלם רק עבור הזמן שאתם משתמשים בקליניקה בפועל.

איך מנהלים את הזמן עם קליניקה להשכרה?

הגמישות שיש לקליניקה הזו להציע היא נהדרת. היא מגיעה בשתי אופציות שונות, או שאתם משכירים את הקליניקה לפי שעה כל פעם שיש לכם מטופל שמעוניין להגיע, או שאתם יודעים מראש על סשן טיפולים שהולך להתקיים, ומשריינים ססיה קבועה, שהיא בעצם השכרה של שעה מסוימת ביום מסוים בשבוע.
ססיה קבועה יכולה להתאים גם לאנשים שרוצים לנהל את הזמן שלהם בצורה יותר עצמאית, ומעוניינים לשריין את החדר לטיפולים עתידיים גם אם לא נקבעו עדיין.

האם הקליניקה להשכרה מאובזרת למטפלים במגע?

החדרים מאובזרים בכל מה שצריך לטובת הטיפול, החל ממיטת טיפולים, מזרן שיאצו מתקפל, פינת ישיבה, ריהוט משלים, פינת קפה ותה, WIFI, מיזוג אוויר ועוד. קחו בחשבון שאת כלי הטיפול שלכם כגון מחטים, תכשירים וכדומה, תצטרכו להביא איתכם, אבל לפחות לא תצטרכו להיסחב עם מיטת הטיפולים בכל פעם, שכן זו כבר מחכה לכם בקליניקה.

מידע מקצועי נוסף