כיצד מדרסים יכולים לסייע בטיפול בכאבי גב?

דף הבית » כיצד מדרסים יכולים לסייע בטיפול בכאבי גב?

כאבי גב הם מנת חלקם של תושבי רוב העולם בשלב כזה או אחר של חייהם. בין אם כאבי גב תחתון או עליון, בלט בדיסק או דלקת שרירים, החיים שאנו חיים נוהגים לא להיטיב עם עמוד השדרה, על אף שהוא כנראה האזור החשוב ביותר בגוף שלנו. מלבד הטיפולים המוכרים והמסורתיים, ישנם פתרונות אורתופדיים שעשויים להקל ואף למנוע כאבי גב חוזרים. במאמר זה נתמקד במדרסים האורתופדיים, שהפכו לבני בית עבור ישראלים רבים.

גורמים לכאבי גב

נראה שאין כמעט דבר בעולם שלא יכול ליצור כאבי גב. במהלך היום יום אנו חשופים לתרחישים רבים בהם אנו עלולים להסב נזק לאזור הגב, העלולים ליצור בעיות גב חוזרות. ישיבה ממושכת על כיסא לא ידידותי וארגונומי, סחיבת משקלים בצורה לא נכונה, פעילות ספורטיבית מאומצת ללא מנוחה והרשימה רק מתארכת. בין שלל הפתרונות לכאבי גב, מומלץ לשלב מדרסים לכאבי גב. מדובר במדרסים אורטופדיים שעשויים להקל על כאבי גב רבים, לרבות כאבי גב תחתון.

תוכן עניינים:

הקלה בכאבי גב תחתון

כאבי הגב תחתון הם ככל הנראה הגרועים ביותר במסגרת בעיות גב. הגב התחתון נושא את משקל גופנו לאורך החיים ולכן פגיעה בו הוא מתכון לצרות. הגב התחתון יקרין את הכאב ברוב המקרים אל האגן, הרגליים ואל כף הרגל. מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית יעניקו יציבות ואיזון מנח כף הרגל תסייע לחלוקה נכונה של הגב התחתון על הרגליים. המדרסים יפחיתו את תדירות הכאבים ולבטח את עוצמתם. מדרסים לכאבי גב מסייעים ליצור זרימה מאוזנת ונכונה בין כף הרגל לצוואר, ובכך תורמים לשיפור משמעותי של תנועתיות הגוף ולפתירת כאבי גב רבים.

מניעת פגיעה בפעילות גופנית

אחד המקורות הנפוצים לבעיות גב הוא ביצוע פעילות גופנית בצורה לא נכונה. בין אם מדובר בהרמת משקלים ללא שמירה על הגב או פעילות ריצה עם נעליים לא מותאמות, הראשון לסבול יהיה הגב שלכם. לכן, חשוב לבחור מכון אורטופדי מקצועי ובעל ניסיון ביצור מדרסים. מדרסים אורטופדיים שנוצרו עבורכם יורידו את העומס מהגב שלכם ויאפשרו לכם לבצע את הפעילות הגופנית בצורה הנכונה והמותאמת עבורכם.

מסייעים לבעיות רגליים

במסגרת ההבנה לעומק של כאבי הגב שלכם, לרבות כאבי גב תחתון, יש להבין כי קיים קשר ישיר בין בעיות בכף הרגל לבין הגב התחתון. מקרים של א-סימטריה במנח כפות הרגליים, אורך לא שווה של הרגליים, או כיפוף יתר בברך אחת לעומת השנייה- כל אלו עלולים לגרום לשינוי במנח האגן או הגב התחתון ולפיכך לכאבים רבים. מדרסים אורטופדיים יכולים לאזן את הא-סימטריה הזו ולצמצם את הסיכוי לפתח בעיות גב. התאימו לכם מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית, דרך מכון אורטופדי מומלץ, על מנת לשים סוף לכל בעיות הגב החוזרות והנשנות. מדרסים אורטופדיים נחשבים לפתרון המוביל לבעיות כאבי גב, לצד הטיפולים השמרניים כמו פיזיותרפיה ועיסויים.

מידע מקצועי נוסף