משחות לכאבי גב

דף הבית » משחה לכאבי גב

שחרור גב תפוס, או כאב גב תחתון יכולים להיות סיוט ומצבים אשר ממש אינם מאפשרים להמשיך בשגרת חיים רגילה. משחות לכאבי גב מבקשות לסייע לכם, אילו משחות נפוצות ומתי כדאי להשתמש?

אחוז גבוה מהאנשים סובלים מכאבי גב באיזה שהוא אזור בגב שלהם, החל מהגב התחתון ועד לכאבים המקרינים על אזור הכתפיים ואפילו הצוואר. ישנן הרבה שיטות אשר חלקן מדעיות וחלקן פשוט תרופות סבתא, להקלה ולשחרור גב תפוס, לא משנה באיזה אזור מדובר. חלק מהשיטות הללו הן כמובן משחות מיוחדות אשר מריחתן על האזור התפוס עתידה להקל בכאב ולסייע לשריר להשתחרר. 

תוכן עניינים:

מתי צריך למרוח משחה לכאבי גב תפוס?

על פניו נראה כי התשובה פשוטה – כשהגב תפוס וכואב. אך חשוב לשים לב שרוב המשחות המיועדות לגב התפוס אמנם כאשר מורחים אותן מקלות על הכאב בגלל חומרים מאלחשים, אך בפועל אינן מטפלות בסיבה שגרמה לכאב. הגורם לגב תפוס משתנה בין מקרה למקרה וגם האזור התפוס, בין אם מדובר בגב תחתון או דווקא בגב עליון המקושר לצוואר ולכתפיים. באם אתם לא בטוחים מה הסיבה או מה יכול להקל על הגב שלכם, כדאי להיוועץ עם רופא מומחה.

טראומיל

טראומיל היא משחה לכאבי גב והאזורים הקרובים כדוגמת צוואר, אשר איננה משאירה ריח רע ועשויה ממינרלים וחומרים צמחיים בלבד. מטרתה של הטראומיל היא אכן לחמם את האזור והיא יעילה בעבור גב תפוס מכל סיבה שהיא, גם אם מדובר בדלקת.

בן גיי

מטרתה של הבן גיי בתור משחה לכאבי גב היא להקל על כאבי גב תפוס. המשחה גם מתמקדת בריפוי הדלקת שגרמה לגב להיתפס אך גם מאלחשת את התחושה ובעצם כך מקלה על הכאב של הגב התפוס. בגלל שמדובר בתרופה של ממש יש לה הגבלת שימוש בזמן אשר לאחריו כבר לא ניתן להמשיך למרוח אותה. ניתן לרכוש אותה ללא מרשם רופא אך חשוב לשים לב להוראות השימוש שלה.

וולטרן

את התרופה וולטרן ניתן לרכוש גם ככדורים לבליעה אך צורת המשחה שלה היא הנפוצה וגם נוחה יותר עבור כאבי גב תפוס. מריחתה מחילה תהליך של מלחמה בדלקת שגרמה לשריר התפוס על ידי היספגות חומרי המשחה אל תוך העור והגעתם אל הפרקים אשר גרמו להיתפסות הגב מלכתחילה. המטרה היא לרפא את הדלקת על מנת שהגב ישתחרר והכאב יעבור.

טייגר באלם

יש שיאמרו עליה שהיא משחת פלא סינית והיא בשונה ממשחות אחרות אכן עשויה מחומרים פעילים ומעניינים כדוגמת ציפורן ויעילה בעבור הרבה מצבים אשר ביניהם כאבי גב ותפיסתו. המשחה מקלה כאבים וגם מתאימה להקל מעט על הדלקת עצמה.

 

לא בכל מצב של כאב גב יש צורך או תעזור מריחת משחה לכאבי גב, אך כאשר הן מתאימות אין ספק שהן יגרמו לכם להקלה מידית וגם לריפוי המצב. רוב המשחות מטפלות בדלקות פרקים אשר גורמות לכאבי הגב על ידי ספיגתן אל תוך העור והגעת החומרים הפעילים בהם אל הדלקת עצמה ולאחר מכן ריפויה. לכל משחה מאפיינים משלה אשר חשוב לוודא טרם המריחה שלה ובאופן כללי, מומלץ להיוועץ עם רופא מומחה טרם השימוש למרות שחלקן ניתנות ללא מרשם.

לא מאמינים במשחות? הנה כמה תרופות סבתא שיקלו על כאבי הגב שלכם.

מידע מקצועי נוסף