מדבקות לכאבי גב

דף הבית » מדבקות לכאבי גב

יושב כל היום מול המחשב, או עושה פעילות גופנית שמכבידה על הגב? כאבי גב נפוצים בקרב כל האוכלוסייה, מצעירים ועד מבוגרים, ויכולים להיות גם חמורים במיוחד. שיטת טיפול שהפכה לפופולרית בשנים האחרונות היא מדברות לכאבי גב. במאמר הבא, נסביר הכל על המוצר הזה, ועל האפקטיביות שלו.

תוכן עניינים:

למה צריך מדבקות לכאבי גב?

הפעלת חום על המפרקים והשרירים בגוף משמשת לעתים קרובות כשיטה לטיפול בפציעות או דלקות. לכן, מדבקות לכאבי גב נהפכו למוצר פופולרי להפליא, אשר ניתן לרכוש ללא מרשם ברוב בתי המרקחת. הם מוצר משכך כאבים אשר אמור לעזור להקל על כאבים – וכאבי גב במיוחד. קיים מבחר משמעותי של מדבקות מסוג זה בשוק, אך איך הן יכולות לעזור לך?

משככי כאבים מקומיים, כמו המדבקות יכולים לעזור להרפיית השרירים, להפחתת נוקשות, להקלת כאב ולשיפור אספקת הדם לאזור הפגוע אשר יסייעו לתהליך הריפוי.

המדבקות מתאימות במיוחד לטיפול ב:

  • כאבי שרירים
  • נוקשות במפרקים
  • עוויתות ונוקשות

הם יכולים לשמש גם לכאבי ירך, שוק, ירך, צוואר, זרועות וכתף, אך בדרך כלל משתמשים בהם לטיפול בכאבי גב. אז איך משתמשים במדבקות בצורה יעילה ואיך המוצר עובד בדיוק?

 

איך משתמשים במדבקות לכאבי גב?

מניחים את המדבקה על אזור הגוף בו מרגישים אי נוחות – במקרה זה, אזור הגב.

איך עובדות המדבקות?

בשונה ממשככי כאבים, שנלקחים באופן מסורתי דרך הפה, המדבקה מתמוססת כדי לשחרר את מרכיביה לזרם הדם ולכל הגוף. המדבקה מהווה טיפול מקומי המייצר חום בשרירים עייפים, פצועים או כואבים. היא מכילה מרכיבים המשמשים ליצור תגובת נגד – לספק תחושת עקצוץ להקל על כאבים, להרחיב את כלי הדם, לשלוח חמצן לרקמות ולהרפות את השרירים. 

כשהחומרים נספגים בזרם הדם, האנזימים הטבעיים של הגוף הופכים את תערובת המרכיבים המיוחדת של המדבקה למשכך כאבים חזק, מה שמפחית כאב ודלקות באזור הפגוע.

לאורך כמה זמן ניתן להשאיר את המדבקה על גבך?

המדבקות מיועדות לשימוש יחיד בלבד, ואין להשתמש בהם באותו אזור במשך יותר מ -8 שעות בכל 24 שעות.

מה יש בתוך מדבקות הגב?

מדבקות הגב כוללות כמה חומרים פעילים, כגון:

  • מתיל סליצילט
  • מנטול
  • שמן אקליפטוס
  • שמן טרפנטין

מהן תופעות הלוואי של מדבקת הגב?

אין להשתמש במדבקה על עור פגוע, על גבי הפנים, על פצעים או על נפיחות. אסור גם להשתמש במדברות בזמן השינה, ומוצרים אלה אינם מתאימים לילדים.

לכל סוגי מדבקות הגב יש פוטנציאל לגרום לגירוי בעור, כוויות או שלפוחיות. יש להפסיק להשתמש במוצר אם מתרחשת רגישות בעור או שיש תחושה כי המדבקה חמה יתר על המידה. 

האם ניתן להשתמש במדבקות גב בהריון?

מומלץ להתייעץ עם הרופא לפני השימוש במדבקות גב בזמן הריון או בזמן הנקה.

כיצד לשים את מדבקת הגב?

פתח את עטיפת מדבקת הגב רק כאשר אתה מוכן להשתמש בה, והנח את המוצר על עור נקי ויבש. לעור עדין או מזדקן – יש לשים את הצד עם הדבק על הבגדים.

אין לחתוך, לעסות, לקפל או להרטיב את המדבקה, ולאחר השימוש, יש להשליך אותה לפסולת ביתית רגילה. החומרים עלולים להזיק, ולכן המדבקות מיועדות לשימוש חיצוני בלבד. במקרה של בליעה – יש לפנות לעזרה רפואית מיידית.

מדבקות לכאבי גב זמינות לרכישה, וישנם סוגים רבים אשר ניתן להתאים לבעיות גב שונות.  אל תהססו וקנו את המוצר הזה, הוא יכול להקל משמעותית על הגב שלכם!

מאמרים בנושא פתרונות לכאבי גב